Zondag 31 maart 2024

Peuterkijkmoment BS EigenWijs | 23 mei | 8.45 uur – 10.30 uur | MFA Midden

Op donderdag 23 mei a.s. zet Basisschool EigenWijs van 08.45 uur tot 10.30 uur haar deuren open voor ouders die zich oriënteren op een (nieuwe) school voor hun kind.

Peuterkijkmoment BS EigenWijs | 23 mei | MFA Midden 8.45 – 10.30 uur

Basisschool EigenWijs organiseert een peuterkijkmoment samen met NummerEen Kinderopvang

Bent u zich aan het oriënteren op een basisschool voor uw kind? Kom dan naar het peuterkijkmoment op Donderdag 23 mei 8.45 – 10.30 uur. Vanaf 8.45 uur bent u welkom tijdens het inloopmoment in de speelzaal van BS EigenWijs. We starten het peuterkijkmoment om 9.00 uur met een beweegactiviteit in deze speelzaal onder leiding van een pedagogisch medewerker van NummerEen en een leerkracht van BS EigenWijs. Het is voor iedereen belangrijk om makkelijk zittende kleding te dragen en sportschoenen mee te nemen.

Na de beweegactiviteit kunnen de kinderen aansluiten bij de speel-werkles in een van de kleutergroepen. Tijdens dit moment is er voor de ouders tijd om de rest van de school te bekijken. Terwijl de kinderen aan het spelen zijn, vertellen we u graag alles over onze school. Waar we voor staan, wat we belangrijk vinden en wat we willen bereiken met onze leerlingen. Uiteraard is er voldoende gelegenheid voor het stellen van vragen. Zo krijgt u een goed beeld van onze school en de leerkrachten.

De kinderen kunnen tot 10:00 uur lekker meespelen in de klas, zodat ze een beetje kunnen proeven hoe dit er straks aan toe gaat. Van 10:00 tot ongeveer 10:15 uur eindigen we de peuterkijkochtend met een fruitkring in de groep. Fijn als u ervoor zorgt dat uw kind een stukje fruit bij zich heeft, wij zorgen voor een kopje koffie of thee voor de ouders.

Tijdens deze ochtend is het mogelijk om een afspraak te maken voor een persoonlijk aanmeldingsgesprek. Wij vinden het namelijk fijn om u te leren kennen en om in een vroeg stadium zicht krijgen op het aantal nieuwe kinderen op onze school. Hierdoor kunnen wij anticiperen op de leerlingaantallen bij de formatie van de groepen in het nieuwe schooljaar en de komende jaren.

We willen graag weten hoeveel kinderen er meedoen met de beweegactiviteit. We vragen u daarom om uw kind vooraf aan te melden via eigenwijs@veldvest.nl. Uiteraard is het ook altijd mogelijk om op een ander tijdstip een kennismakingsgesprek en rondleiding aan te vragen. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar eigenwijs@veldvest.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om een afspraak te maken.

Graag tot dan!