Woensdag 21 februari 2024

Vacature leerkracht

Basisschool EigenWijs is op zoek naar een leerkracht ter uitbreiding van het team. We zoeken iemand die betrokken en bevlogen is, en zich wil inzetten voor het allerbeste onderwijs voor onze leerlingen. Naast ons harde werk voor de leerlingen is er bij ons ook volop ruimte voor collegiale gezelligheid, die we op onze eigenwijze manier invullen. Heb je bijvoorbeeld altijd al op een school willen werken waar je de prestigieuze titel "schoolsjoelkampioen van het jaar" kunt winnen? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Wil jij je steentje bijdragen op deze prachtige school? Dan maken we graag kennis met jou!

Wat zoeken we?

Ons team mag worden uitgebreid met een fulltime leerkracht maar ook als je parttime wil werken zien we je reactie graag tegemoet. In overleg kijken we in welke groep jij het best op je plek bent en hoe we de functie zo optimaal mogelijk kunnen invullen.

Wat bieden wij jou?

Als medewerker van stichting Veldvest mag je rekenen op goed werkgeverschap. Voor alle medewerkers van stichting Veldvest is de CAO PO van toepassing. Hierin zijn een aantal zaken geregeld zoals: de inschaling van je salaris, eindejaarsuitkering, vakantietoeslag en vakantiedagen.

Daarnaast bieden wij:

• een tijdelijke functie met uitzicht op een vaste aanstelling binnen de stichting bij goed functioneren;
    • een pedagogisch klimaat wat goed op orde is;
    • een mooie groene werkomgeving in een veelzijdig gebouw;
    • een plek binnen ons fantastische team.

Meer informatie

Wil je meer weten over de vacature of de sollicitatieprocedure neem dan contact op met Anouk van den Hurk via 040-2534527. Meer informatie over de school is te vinden op de website: www.veldhovenmidden.nl

Verder bieden we je de mogelijkheid om oriƫnterend een dagdeel "mee te lopen" binnen onze school.

Op bassischool EigenWijs wordt dagelijks aan ruim 330 leerlingen onderwijs verzorgd. Onze groepen zijn m.u.v. de groepen 7 gehuisvest in MFA Midden te Veldhoven. De leerlingen van onze school komen grotendeels uit de omringende wijken. Wij hebben een ondernemend en samenwerkend team. De gezamenlijke verantwoordelijkheid staat centraal. Er wordt gewerkt vanuit de kernwaarden tolerantie, verantwoordelijkheid, eigenheid.

Enthousiast?

Ben jij de leerkracht die wij zoeken? Dan gaan we graag met je in gesprek! We zien je sollicitatie, voorzien van CV, graag tegemoet. Je kunt deze mailen naar Anouk van den Hurk, directeur, via a.vdhurk@veldvest.nl.